Όροι Χρήσης

Όροι Χρήσης

Καλώς ήρθατε στο myhomestore.gr. Ο ιστότοπος αυτός είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας: Μαρουλάκης – Πουράκης Ο.Ε., με ΑΦΜ: 082066427, έδρα την Εθνικής Αντιστάσεως 8 στον Πειραιά, και υπάγεται στην Α’ Δ.Ο.Υ. Πειραιά με αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. 44225407000. Με την χρήση του, συναινείτε με όλους τους όρους που αφορούν την χρήση του.

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Οι πληροφορίες που μοιράζεστε με το myhomestore.gr χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εξυπηρέτησή σας. Το myhomestore κάνει χρήση των δεδομένων σας με την εταιρεία courier (ή την μεταφορική εταιρεία) για την παράδοση των προϊόντων στον χώρο σας.

Τρόποι Πληρωμής

-Αντικαταβολή

Με χρέωση 2,50€ ανεξαρτήτου ποσού αγορών

-Πληρωμή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα

Κατά την ολοκλήρωση των αγορών σας, οδηγείστε στον ασφαλή ιστόχωρο της Eurobank, όπου πληκτρολογείτε τα στοιχεία της κάρτας σας. Τα στοιχεία αυτά ΔΕΝ αποστέλλονται στο myhomestore, και διασφαλίζονται από την τράπεζα.

-Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα ειδοποιηθείτε με e-mail που θα αναφέρει τους τραπεζικούς λογαριασμούς για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.

-Εξόφληση και παραλαβή στο κατάστημά μας

Διεύθυνση: Εθνικής Αντιστάσεως 8, Πειραιάς, 18531

Μεταφορικά

Το myhomestore.gr σας προσφέρει δωρεάν μεταφορικά σε αγορές λευκών ειδών άνω των 60€.

Για αγορές λευκών ειδών μικρότερες των 60€, η χρέωση των μεταφορικών είναι:

-Αττική: 4€

-Υπόλοιπη Ελλάδα: 5€

-Δυσπρόσιτες περιοχές*: 10€

*Οι δυσπρόσιτες περιοχές αναγράφονται στην ιστοσελίδα: www.acscourier.net

Για αγορές ογκομετρικά μεγάλων προϊόντων (έπιπλα κ.α.):

Αττική: Δωρεάν για αγορές άνω των 150€

10€ για αγορές κάτω των 150€

Υπόλοιπη Ελλάδα: Δωρεάν για αγορές άνω των 150€

20€ για αγορές κάτω των 150€

Χρόνος Παράδοσης

Όλα μας τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα. Η συσκευασία και παραλαβή από το courier γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την αγορά σας.

Επίσημος πίνακας της εταιρείας ACS Courier:

Εντός Αττικής: 1 εργάσιμη ημέρα

Χερσαίοι Προορισμοί: 1-2 εργάσιμες ημέρες

Νησιωτικοί Προορισμοί: 1-3 εργάσιμες ημέρες

Δυσπρόσιτες Περιοχές*: 1-5 εργάσιμες ημέρες

*Οι δυσπρόσιτες περιοχές αναγράφονται στην ιστοσελίδα: www.acscourier.net

Προϊόντα με συνολικό βάρος άνω των 3 κιλών (ογκομετρικά, όπως χρεώνονται από τις εταιρείες ταχυμεταφορών), θα αποστέλλονται είτε με ΕΛΤΑ, είτε με μεταφορική εταιρεία. (Σε αυτή την κατηγορία υπάγονται εκτός από τα έπιπλα, τα χαλιά και τις μοκέτες, και λευκά είδη με μεγάλο όγκο – παπλώματα, κουβερτοπαπλώματα, μαξιλάρια ύπνου κ.α.)

Τα ογκομετρικά μεγάλα προϊόντα (έπιπλα κ.α.) παραδίδονται με μεταφορική εταιρεία μετά από συνεννόηση με τον πελάτη.

Επιστροφές

Στο myhomestore.gr εργαζόμαστε έτσι ώστε πάντα να μένετε ικανοποιημένοι από τις αγορές σας. Τόσο στο φυσικό μας κατάστημα, όσο και στο ηλεκτρονικό, προσπαθούμε να σας προσφέρουμε το ιδανικό προϊόν για τις ανάγκες σας. Παρ’όλα αυτά, μπορεί να επιθυμείτε την επιστροφή του προϊόντος. Είτε διότι μετανιώσατε, είτε γιατί δεν ταιριάζει στις ανάγκες σας, είτε γιατί έχετε παραλάβει κάποιο ελαττωματικό προϊόν, έχετε το δικαίωμα επιστροφής.
Σε περίπτωση επιστροφής μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση, ή την επιστροφή των χρημάτων σας.

Για την επιστροφή του προϊόντος πρέπει να ισχύουν όλοι οι παρακάτω όροι:

  1. Δεκτές επιστροφές εντός 14 ημερών από την παραλαβή.
  2. Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από το αντίστοιχο συνοδευτικό του έγγραφο (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο)
  3. Το επιστρεφόμενο προϊόν γίνεται δεκτό ΜΟΝΟ στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει:
  • να μην έχει πλυθεί
  • να μην έχει χρησιμοποιηθεί
  • να έχει όλα του τα ταμπελάκια
  • να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του
  • να μην έχει μεταποιηθεί
  1. Το ελαττωματικό προϊόν, αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν
  2. Τα μαξιλάρια ύπνου, οι κουρτίνες και τα πατάκια μπάνιου εφόσον ανοιχτεί η συσκευασία τους δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος

  1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες
  2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος πρέπει να μας στείλετε μια φωτογραφία στο info@myhomestore.grγια να επικοινωνήσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία και την αποδοχή της επιστροφής.
  3. Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή λάθος, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν το myhomestore.gr. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Ενημερώνουμε ότι σε ελαττωματικά προϊόντα καλύπτονται από διετή νομική εγγύηση. Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στο myhomestore.gr και στη συνέχεια το myhomestore.gr να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη. Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο myhomestore.gr, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το myhomestore.gr να τα αποζημιώσει τον πελάτη.

Υπαναχώρηση

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Για να ασκήσει αυτό το δικαίωμα, πρέπει να ισχύουν όλοι οι παρακάτω όροι:

  1. Δεκτές επιστροφές εντός 14 ημερών από την παραλαβή.
  2. Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από το αντίστοιχο συνοδευτικό του έγγραφο (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο)
  3. Το επιστρεφόμενο προϊόν γίνεται δεκτό ΜΟΝΟ στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει:
  • να μην έχει πλυθεί
  • να μην έχει χρησιμοποιηθεί
  • να έχει όλα του τα ταμπελάκια
  • να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του
  • να μην έχει μεταποιηθεί
  1. Τα μαξιλάρια ύπνου, οι κουρτίνες και τα πατάκια μπάνιου εφόσον ανοιχτεί η συσκευασία τους δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.

Σε περίπτωση υποαναχώρησης επικοινωνείτε μαζί μας για να διευθετήσουμε τις λεπτομέρειες.